46,2874$% 0.15
53,6017€% -0.16
6.277,08%0,31
13.938,48%1,42
02:00
25-31 Ağustos 2025 tarihleri arasında Adana’da düzenlenen Analig Basketbol Türkiye Finalleri’nde ilimizin kız basketbol takımı büyük bir başarıya imza attı.
DMHA DÜZCE-Turnuvayı Türkiye üçüncüsü olarak tamamlayan takım, bronz madalyayı ilimize kazandırdı. Antrenör Melih Karadağ eşliğinde mücadele eden sporcular, güçlü rakipleri karşısında gösterdikleri azim ve takım ruhu sayesinde finallerde kürsünün üçüncü basamağına çıktı. Başarılarıyla hem ilimizi gururlandıran hem de genç sporculara örnek olan takımımız, önümüzdeki turnuvalar için de büyük umut vaat ediyor.


Düzceli Okçular Türkiye Şampiyonası’nda Kürsüye Çıktı
1
SAĞLIK EĞİTİMİNDE 2025’İN İKİNCİ GRUBU SERTİFİKALARINI ALDI
2
”Eğitimde Dönüşüm Öğretmenler İçin Genişletilmiş Gerçeklik XR Teknolojisi” Projesi Başarıyla Tamamlandı
3
Spor Beyciler’de Renkli Etkinliklerle Dolu Bir Akşam
4
Spor Akademisi Judocularından Uluslararası Arenada 3 Madalya
5
SPOR MAHALLEMDE YEREL LİGİ VOLEYBOL MÜSABAKALARI SONA ERDİ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.