46,1116$% 0.02
53,1487€% -0.94
6.409,16%-3,23
13.694,19%-1,28
02:00
14-17 Ağustos tarihleri arasında Karabük’te düzenlenen Analig Basketbol Yarı Final Müsabakaları, 21 ilin katılımıyla gerçekleştirildi.
DMHA DÜZCE-Düzce takımları, turnuvada gösterdikleri başarılı performanslarla şehri başarıyla temsil etti. Düzce Kız Takımı, antrenör Melih Karadağ yönetiminde turnuvayı ikinci sırada tamamlayarak Adana’da düzenlenecek Türkiye Finalleri’ne katılmaya hak kazandı. Düzce Erkek Takımı ise antrenör Cenget Cengiz eşliğinde mücadele ettiği zorlu karşılaşmaların ardından üçüncü olarak turnuvayı tamamladı.


Gerçek Ortaya Çıktı; 23 Yaşındaki Genç Arkadaşı Tarafından Vurulmuş
1
SAĞLIK EĞİTİMİNDE 2025’İN İKİNCİ GRUBU SERTİFİKALARINI ALDI
2
”Eğitimde Dönüşüm Öğretmenler İçin Genişletilmiş Gerçeklik XR Teknolojisi” Projesi Başarıyla Tamamlandı
3
Spor Beyciler’de Renkli Etkinliklerle Dolu Bir Akşam
4
Spor Akademisi Judocularından Uluslararası Arenada 3 Madalya
5
SPOR MAHALLEMDE YEREL LİGİ VOLEYBOL MÜSABAKALARI SONA ERDİ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.