46,1085$% 0.13
53,2041€% 0.22
6.412,71%0,06
13.860,59%1,22
02:00
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Cimnastik Yarı Final Müsabakaları, 28-30 Temmuz 2025 tarihleri arasında Samsun Canik Cimnastik Spor Salonu’nda gerçekleştirildi.
DMHA DÜZCE-Doğu ve Batı Karadeniz Bölgeleri’nden 21 ilin katıldığı organizasyonda 175 sporcu mücadele etti.
Düzce’yi temsilen müsabakalara katılan Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Cimnastik Takımı, hem kız hem de erkek kategorilerindeki başarılı performanslarıyla dikkat çekti. Genel sıralamada ikinci olan Düzce ekibi, Türkiye Finalleri’ne katılma hakkı kazandı.
Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü İsa Yazıcı, yarışmaların ardından yaptığı değerlendirmede, “Sporcularımızın gösterdiği gayret ve elde ettikleri başarı bizleri gururlandırdı. Bu sonuç, ilimizdeki spor altyapısının doğru yönde geliştiğinin bir göstergesidir. Başta antrenörlerimiz olmak üzere emeği geçen herkesi kutluyor, Türkiye Finalleri’nde başarılar diliyoruz.” ifadelerini kullandı.



”Spor Mahallemde” Etkinlikleri Kiremitocağı’nda Başladı
1
SAĞLIK EĞİTİMİNDE 2025’İN İKİNCİ GRUBU SERTİFİKALARINI ALDI
2
”Eğitimde Dönüşüm Öğretmenler İçin Genişletilmiş Gerçeklik XR Teknolojisi” Projesi Başarıyla Tamamlandı
3
Spor Beyciler’de Renkli Etkinliklerle Dolu Bir Akşam
4
Spor Akademisi Judocularından Uluslararası Arenada 3 Madalya
5
SPOR MAHALLEMDE YEREL LİGİ VOLEYBOL MÜSABAKALARI SONA ERDİ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.